Moraš poseban slučaj da budeš da proizvodiš samo loša rešenja, koja su skupa, ali zato neodrživa.LAV-LAV napisao:Naravno da postoje losa rješenja.
Beograd
Re: Beograd
Re: Beograd
Tuneli su odlično rješenje, ali zbog jedne garaže su ljudi pošizili jer se na površini mogu oštetiti objekti. To je loša strana tunela... a bas bi dobro dosao bar jedan sa 6 traka ispod Save.Geza napisao:Tuneli.
Ima jako puno gradova s tim rješenjem, kuće na površini su trpjele buku i štetu radi izgradnje tunela... uostalom i metroi su zapravo tuneli, zar ne?
Po meni su tuneli i kruzni tokovi za velike gradove najbolje rješenje
- Grujic
- Moderator
- Postovi: 13629
- Pridružio se: 06 Jan 2012, 12:39
- Garaža: Bmw 320d e90 & 316i E36 Kupe
- Lokacija: Beograd
Re: Beograd
Koliko veze nema ta pe
Rica sa limitom saovracaja u centru...
Evo mene samo zanimaju za pocetak dva pitanja, gde bi bile granice tog centra, i sta bi se radilo sa stanovnicima stambenih zgrada?
Rica sa limitom saovracaja u centru...
Evo mene samo zanimaju za pocetak dva pitanja, gde bi bile granice tog centra, i sta bi se radilo sa stanovnicima stambenih zgrada?
Re: Beograd
U npr. Beču je jedno rešenje dobro jer je to Beč, u Beogradu ne može to rešenje da bude dobro jer Beograd nije Beč. Šta nije jasno? 
Sa buđavim raspalim uskim ulicama i masovnom gradnjom ne može biti dobro nikome.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk

Sa buđavim raspalim uskim ulicama i masovnom gradnjom ne može biti dobro nikome.
Sent from my SM-S918B using Tapatalk
- Gazu
- Postovi: 2753
- Pridružio se: 08 Feb 2022, 00:31
- Garaža: Opel Astra G 1.6i-16V
- Lokacija: Novi Sad
Re: Beograd
Super, a da li bi se u nekom trenutku setio da poboljšaš taj isti javni prevoz? Da dopuniš linije koje nedostaju, da se ne čeka na sledeći autobus ko gladna godina, i onda da uz sve to da se i gužvaš u samom busu. Pa ko da ja ne bi do mojih sa Limana na Adice išao busem ili tramvajem da postoji tako dobar javni prevoz kao što je u zapadnim zemljama.LAV-LAV napisao: 15 Sep 2025, 17:16 Moje mišljenje je da treba ekstremno poskupjeti parking u centru i tako stimulirati gradski prijevoz i smanjile bi se guzve sigurno.
Pa ja kad odem u tako neku zemlju, ja tamo uživam u javnom prevozu! I Zagreb mi je po tom pitanju odličan! Ti očigledno ne osetiš probleme o kojima ljudi ovde na forumu pišu.
A kad neko pominje strane stručnjake, pa podrazumeva se da bi ti stručnjaci to sve bolje prostudirali od tebe, pa i mene. Tj. barem bi to očekivali - bili bi plaćeni.
Re: Beograd
Ti strani stručnjaci nisu mogli u vlaku SOKO staviti dva sjedala jedno do drugog sa logičnim slijedom brojeva sjedista. Kupis npr. 21 i 22 i jedva da su ta dva sjedišta u istom vagonu, a kamoli jedno do drugog.
Znate o čemu govorim.
Ispada da su ljudi koji odlučuju o prometnim rješenjima glupi. Nije u tome stvar nego niz prepreka koji mora proći neki prijedlog i uvažiti sve moguće stavke koje taj prijedlog nosi. Tako je u svemu svugdje.
Konkretan kružni tok se možda i makne kada se vidi da nije izveden kako treba.
Najlakše je na forumu donijeti odluku gdje će biti kruzni tok
Znate o čemu govorim.
Ispada da su ljudi koji odlučuju o prometnim rješenjima glupi. Nije u tome stvar nego niz prepreka koji mora proći neki prijedlog i uvažiti sve moguće stavke koje taj prijedlog nosi. Tako je u svemu svugdje.
Konkretan kružni tok se možda i makne kada se vidi da nije izveden kako treba.
Najlakše je na forumu donijeti odluku gdje će biti kruzni tok

- shandu90
- Postovi: 13485
- Pridružio se: 22 Jan 2016, 23:13
- Garaža: Opel Astra J 1.4 Turbo
- Lokacija: Novi Sad
Re: Beograd
I ja bi prvi koristio javni prevoz da valja. Iskreno gradska voznja mi se smucila posle toliko godina, drndam i auto i sebe (da ne kazem nesto drugo).
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk