Servis automatskog menjača

Iskustva sa servisima, cene održavanja, pranje i poliranje
Odgovori
Korisnikov avatar
milosg
Reactions:
Postovi: 1861
Pridružio se: 14 Jan 2014, 01:20
Garaža: XC90 D5
Lokacija: Beograd

Re: Servis automatskog menjača

Post od milosg »

Način otvarnaja vrata kod Tesle (i sličnih rešenja) ne može ni fanboj da odbrani, kad su de facto vatrogasci/ljudi unutra itd. imali problem ili je trebalo vreme da se snađu i otvore ih. Mislim i jedan čovek ako umre zbog gluposti je mnogo...
BigMazzy
Reactions:
Postovi: 1863
Pridružio se: 03 Feb 2019, 10:10

Re: Servis automatskog menjača

Post od BigMazzy »

grujicd napisao:Tech Enthusiasts: Everything in my house is wired to the Internet of Things! I control it all from my smartphone! My smart-house is bluetooth enabled and I can give it voice commands via alexa! I love the future!

> Programmers / Engineers: The most recent piece of technology I own is a printer from 2004 and I keep a loaded gun ready to shoot it if it ever makes an unexpected noise.

Ček, kako se u Teslu ulazi kad nema struje? Po meni, otvaranje vrata koje ne radi bez struje je ekstremno glupo i poziv za nepotrebnu nevolju. U zadnjih 18 godina, JEDINA stvar koja me je sprečavala da koristim kola je bila struja tj. akumulator. Ali sam bar vrata mogao da otvaram kako hoću. Čak nisam imao ni jedan gumidefekt, da ne pominjem nešti drugo (kuc kuc, da ne čuje zlo). Ali akumulator... Pa to samo čeka da te zajebe. Jeste da Tesla ima veeeliku bateriju ali je i trošiš i potencijalno možeš da je isprazniš.

Sad sam skoro bio putnik u novom Audi A5 karavanu. Nisam znao kako da otvorim vrata. Guram ruku, vučem, ništa. Mislim da sam na kraju pipnuo neki senzor pa su se otvorila. Što sam stariji sve manje imam želju za gedžetima koji kao izgledaju wow a u stvari su nepotrebna komplikacija koja će pre ili kasnije da ti zagorča život.
Skoro sam gledao klip gde vlasnik tesle ne može da uđe u avoj auto jer je baterija prazna. Onda je uživo zvao Tesla podršku itd itd.....da mu isti objasne šta treba da uradi u takvim slučajevima, a evo šta treba da uradi



Sent from my SM-S926B using Tapatalk

Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11273
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Servis automatskog menjača

Post od TheWickerMan »

nidza napisao: 08 Sep 2025, 22:02
TheWickerMan napisao: 08 Sep 2025, 20:27
nidza napisao: 08 Sep 2025, 20:19. Ti automobili su što se tiče bezbednosti par ekselans, daleko natprosečni.
Po čemu? Šta ih to toliko izdvaja od ostalih?
Kojih ostalih?
Pa kad kažeš da je natprosečan, znači da je iznad proseka. Ako su ostali prosek, zanima me šta je to po čemu se izdvaja.
Nidzo, nemoj da misliš da te napadam, zanima me zašto je Tesla natprosečna. Koja je to tehnička rešenja izdvajaju od ostalih.
Korisnikov avatar
skawzy
Reactions:
Postovi: 17
Pridružio se: 01 Jun 2022, 13:48
Garaža: Opel Insignia 2.0 160ks 2011

Re: Servis automatskog menjača

Post od skawzy »

BigMazzy napisao: 09 Sep 2025, 00:25
grujicd napisao:
Ček, kako se u Teslu ulazi kad nema struje? Po meni, otvaranje vrata koje ne radi bez struje je ekstremno glupo i poziv za nepotrebnu nevolju. U zadnjih 18 godina, JEDINA stvar koja me je sprečavala da koristim kola je bila struja tj. akumulator. Ali sam bar vrata mogao da otvaram kako hoću. Čak nisam imao ni jedan gumidefekt, da ne pominjem nešti drugo (kuc kuc, da ne čuje zlo). Ali akumulator... Pa to samo čeka da te zajebe. Jeste da Tesla ima veeeliku bateriju ali je i trošiš i potencijalno možeš da je isprazniš.

Sad sam skoro bio putnik u novom Audi A5 karavanu. Nisam znao kako da otvorim vrata. Guram ruku, vučem, ništa. Mislim da sam na kraju pipnuo neki senzor pa su se otvorila. Što sam stariji sve manje imam želju za gedžetima koji kao izgledaju wow a u stvari su nepotrebna komplikacija koja će pre ili kasnije da ti zagorča život.
Skoro sam gledao klip gde vlasnik tesle ne može da uđe u avoj auto jer je baterija prazna. Onda je uživo zvao Tesla podršku itd itd.....da mu isti objasne šta treba da uradi u takvim slučajevima, a evo šta treba da uradi



Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Meni je neverovatno zasto ljudi uopste kupuju ovo s*anje od auta. Prvo ruzan je i spolja i unutra, drugo, ovakvi problemi da ne mozes da udjes u auto ako nema struja je van pameti. Bice kao u filmu da neko tamo iz tesle pretisne dugme i pogasi sve automobile odjednom.

Nista dok se ne oseti miris benzina ili dizela.
Korisnikov avatar
Saša
Reactions:
Postovi: 14334
Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
Lokacija: Novi Sad

Re: Servis automatskog menjača

Post od Saša »

TheWickerMan napisao:Pa kad kažeš da je natprosečan, znači da je iznad proseka. Ako su ostali prosek, zanima me šta je to po čemu se izdvaja.
Nidzo, nemoj da misliš da te napadam, zanima me zašto je Tesla natprosečna. Koja je to tehnička rešenja izdvajaju od ostalih.
Najviše činjenica da nema napred SUS motor koji će pri jakom udarcu da uleti u kabinu i ubije te. Deformaciona zona napred je jako velika i ti automobili su zato zaista puno bezbedniji od klasičnih. Uostalom, postoje sigurno i neke zvanične statistike o brojevima pogonulih koje to mogu i dokazati.
Korisnikov avatar
ljuba
Reactions:
Postovi: 7537
Pridružio se: 19 Sep 2013, 19:52
Garaža: X-trail
Lokacija: Amst

Re: Servis automatskog menjača

Post od ljuba »

SUS motor napred je samo pomoc nekome da te ubije, nikakva zastita :) On je i napravljen da klizne ispod automobila u slucaju udara. A prikacen je za sasiju smesno (za slucaj direktnog udara). Prema tome sve je na sasiji, a Tesla ju je bas dobro odradila.
Korisnikov avatar
Gaginh0
Reactions:
Postovi: 9684
Pridružio se: 13 Jan 2012, 06:16
Garaža: Nemam garažu :(
Lokacija: Dođoš, gde god da sam.

Re: Servis automatskog menjača

Post od Gaginh0 »

TheWickerMan napisao: 09 Sep 2025, 07:11
nidza napisao: 08 Sep 2025, 22:02
TheWickerMan napisao: 08 Sep 2025, 20:27
nidza napisao: 08 Sep 2025, 20:19. Ti automobili su što se tiče bezbednosti par ekselans, daleko natprosečni.
Po čemu? Šta ih to toliko izdvaja od ostalih?
Kojih ostalih?
Pa kad kažeš da je natprosečan, znači da je iznad proseka. Ako su ostali prosek, zanima me šta je to po čemu se izdvaja.
Nidzo, nemoj da misliš da te napadam, zanima me zašto je Tesla natprosečna. Koja je to tehnička rešenja izdvajaju od ostalih.
Ne napadaš, provociraš!
BOJ SE OVNA, BOJ SE GOVNA, A KAD ĆU ŽIVETI?

Slika
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21905
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Servis automatskog menjača

Post od nidza »

TheWickerMan napisao: 09 Sep 2025, 07:11
nidza napisao: 08 Sep 2025, 22:02
TheWickerMan napisao: 08 Sep 2025, 20:27
nidza napisao: 08 Sep 2025, 20:19. Ti automobili su što se tiče bezbednosti par ekselans, daleko natprosečni.
Po čemu? Šta ih to toliko izdvaja od ostalih?
Kojih ostalih?
Pa kad kažeš da je natprosečan, znači da je iznad proseka. Ako su ostali prosek, zanima me šta je to po čemu se izdvaja.
Nidzo, nemoj da misliš da te napadam, zanima me zašto je Tesla natprosečna. Koja je to tehnička rešenja izdvajaju od ostalih.
Iskliktao sam poslednjih 10 godina Tesle na EuroNCAP, ne znam da li će ovakav link da funkcioniše:
https://www.euroncap.com/en/ratings-rew ... ment=false
Korisnikov avatar
TheWickerMan
Reactions:
Postovi: 11273
Pridružio se: 13 Jan 2012, 12:46
Garaža: AR Stelvio Estrema
Lokacija: Stuttgart,DE

Re: Servis automatskog menjača

Post od TheWickerMan »

Evo E klasa, isto godište, nije elektro. Ne vidim da je sad nešto natprosečno bolji, sve je to isto. Ne smatram da treba sad Teslu dizati u neka nebesa, apsolutno prosečan auto samo što ima "jak" marketing.
O kvalitetu enterijera tek neću da pričam, to je ono što sam mogao da opipam rukama i da vidim očima, pošto ove stvari oko sigurnosti ne mogu.
Bolji i kvalitetniji enterijer ima Alfa Stelvio 2022. god nego Tesla 2024. god :) Moje mišljenje :)


Slika
Slika
Korisnikov avatar
nidza
Reactions:
Postovi: 21905
Pridružio se: 26 Feb 2012, 22:23
Garaža: Oktavije dvije
Lokacija: N.B.G.

Re: Servis automatskog menjača

Post od nidza »

E klasa je oduvek izrazito natprosečan automobil i ceo cenovni segment iznad Modela 3.

Meni je kvalitet enterijera skroz OK za te pare, 29000 u Sloveniji je RWD LR u Highland opremi, znači izdašno poprilično. O čemu može da se polemiše je pristup dizajnu, ali to nije tema.
Odgovori