H4wkeye napisao: 16 Okt 2018, 12:42
Jel bese 40kts crosswind je limit za sletanje? Ovo je bas bilo na granici.
Proverio. Boeing preporuka je 30kts.
Aviokompanija daje svoje limite koji mogu biti i veci, ali ne znacajno. Kod 737 sa wingletima, preporuka je takodje 30kts, kompanije propisuju 33kts, ali se sa degradacijom kocenja ovaj limit smanjuje.
Kako je pista na koju slece vlazna, limit je sigurno manji od pomenuta 33kts.
U momentu sletanja udari su do 40kts.
Znaci, prvo i osnovno, nije smela da sleti.
Medjutim, ako je slaba sa gorivom, i/ili ako je vreme slicno (a sigurno da je bilo) na alternativnom aerodromu, negde mora da sleti.
Ono sto je i dalje nesporno, da je dotakla pistu u ''crab''-u, i nije ga ispravila pred dodir, i u kakvom je stanju trap, znaju samo oni koji su radili pregled posle sletanja.
Normalno, Zapadnjaci su majstori da od luzera naprave heroja.
https://www.b92.net/putovanja/zanimljiv ... id=1459423