Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- ivke74
- Postovi: 336
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Imam gedoru za skidanje sa prorezom za kabal ali je zapekla plašim se da je ne slomim. Ne prijavljuje gresku za lamba sondu P0130 i P0140 greske za prvu i drugu lamba sondu. Kada dajem gas voltaza se povecava tako da izgleda da rade. Hteo sam da ih ocistim ali nema sanse da se skinu. Majstor kaze da ako se slomi mora da se skida izduvna grana da bi ih izvadio razbusio.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa smuckaj mesavinu ulja za automatske menjace i acetona, pola pola,i naspi da prenoci, to bi trebalo da razbije ako je speklo.
Voltaza treba da osciluje.
Jos jedna glupa a zanemarena stvar, ocisti mase na karoseriji
Voltaza treba da osciluje.
Jos jedna glupa a zanemarena stvar, ocisti mase na karoseriji
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- ivke74
- Postovi: 336
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sa puntom nikad nije dosadno 

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Malo pre sam samostalno punio gorivo na pumpi. Prvo mi je pištolj izbacio na 700 din, pa na 1.800, pa kad je stigao do 2.100 počeo je baš da cakće. Zatim sam probao da pištolj mrdam ulevo da mu potrefim ugao pa zatim napred-nazad da mu potrefim dubinu. ali posle par sekundi izbaci.
Zatim sam pogledao pored zadnjeg desnog točka i video da kaplje gorivo, bara na betonu oko 15 cm u prečniku. Prešao sam od tada 10 km, kazaljka mi je 1 crtu iznad pola i tu je ostala zakucana, znači gorivo više ne curi, što se potvrdilo i na parkingu gde je sve suvo pored točka.
Imam korubu pa nisam video gde tačno curi.
Otvorio sam poklopac rezervoara i pre zelene zaštitne mreže postoji pravougaoni otvor sa leve strane. Pretpostavljam da je to početak prelivnog creva. Moguće da sam pomeranjem pištolja napred-nazan u jednom trenurku postavio otvor ispred te zaštitne mreže pa je deo benzina izleteo napolje ?
Ima li neko iskustva za ovo, da li treba bešto da preduzimam ?
Već 5 dana auto mi je svako popodne parkiran na Adi na 34-37 stepeni, možda se javilo neko ispararavanje i pritisak ?
Zatim sam pogledao pored zadnjeg desnog točka i video da kaplje gorivo, bara na betonu oko 15 cm u prečniku. Prešao sam od tada 10 km, kazaljka mi je 1 crtu iznad pola i tu je ostala zakucana, znači gorivo više ne curi, što se potvrdilo i na parkingu gde je sve suvo pored točka.
Imam korubu pa nisam video gde tačno curi.
Otvorio sam poklopac rezervoara i pre zelene zaštitne mreže postoji pravougaoni otvor sa leve strane. Pretpostavljam da je to početak prelivnog creva. Moguće da sam pomeranjem pištolja napred-nazan u jednom trenurku postavio otvor ispred te zaštitne mreže pa je deo benzina izleteo napolje ?
Ima li neko iskustva za ovo, da li treba bešto da preduzimam ?
Već 5 dana auto mi je svako popodne parkiran na Adi na 34-37 stepeni, možda se javilo neko ispararavanje i pritisak ?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Za većinu Fiata u uputstvu piše da pri točenju goriva nastaviti punjenje do drugog klika.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nije bio prepunjen!
Ja sam ga punio kad je bio crtica izbad rezerve, pa do polovine …. Prvi klik je imao na 700 dinara, znači imao je oko 10 L i ja sam dosuo još manje od 4 L
Ja sam ga punio kad je bio crtica izbad rezerve, pa do polovine …. Prvi klik je imao na 700 dinara, znači imao je oko 10 L i ja sam dosuo još manje od 4 L