Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
- ivke74
- Postovi: 336
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Imam gedoru za skidanje sa prorezom za kabal ali je zapekla plašim se da je ne slomim. Ne prijavljuje gresku za lamba sondu P0130 i P0140 greske za prvu i drugu lamba sondu. Kada dajem gas voltaza se povecava tako da izgleda da rade. Hteo sam da ih ocistim ali nema sanse da se skinu. Majstor kaze da ako se slomi mora da se skida izduvna grana da bi ih izvadio razbusio.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Pa smuckaj mesavinu ulja za automatske menjace i acetona, pola pola,i naspi da prenoci, to bi trebalo da razbije ako je speklo.
Voltaza treba da osciluje.
Jos jedna glupa a zanemarena stvar, ocisti mase na karoseriji
Voltaza treba da osciluje.
Jos jedna glupa a zanemarena stvar, ocisti mase na karoseriji
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- ivke74
- Postovi: 336
- Pridružio se: 21 Dec 2013, 13:07
- Garaža: Punto emotion tng abs & Audi A3 1.6TDI & Toyota Yaris cross
- Lokacija: Kosjeric
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Sa puntom nikad nije dosadno 

Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Malo pre sam samostalno punio gorivo na pumpi. Prvo mi je pištolj izbacio na 700 din, pa na 1.800, pa kad je stigao do 2.100 počeo je baš da cakće. Zatim sam probao da pištolj mrdam ulevo da mu potrefim ugao pa zatim napred-nazad da mu potrefim dubinu. ali posle par sekundi izbaci.
Zatim sam pogledao pored zadnjeg desnog točka i video da kaplje gorivo, bara na betonu oko 15 cm u prečniku. Prešao sam od tada 10 km, kazaljka mi je 1 crtu iznad pola i tu je ostala zakucana, znači gorivo više ne curi, što se potvrdilo i na parkingu gde je sve suvo pored točka.
Imam korubu pa nisam video gde tačno curi.
Otvorio sam poklopac rezervoara i pre zelene zaštitne mreže postoji pravougaoni otvor sa leve strane. Pretpostavljam da je to početak prelivnog creva. Moguće da sam pomeranjem pištolja napred-nazan u jednom trenurku postavio otvor ispred te zaštitne mreže pa je deo benzina izleteo napolje ?
Ima li neko iskustva za ovo, da li treba bešto da preduzimam ?
Već 5 dana auto mi je svako popodne parkiran na Adi na 34-37 stepeni, možda se javilo neko ispararavanje i pritisak ?
Zatim sam pogledao pored zadnjeg desnog točka i video da kaplje gorivo, bara na betonu oko 15 cm u prečniku. Prešao sam od tada 10 km, kazaljka mi je 1 crtu iznad pola i tu je ostala zakucana, znači gorivo više ne curi, što se potvrdilo i na parkingu gde je sve suvo pored točka.
Imam korubu pa nisam video gde tačno curi.
Otvorio sam poklopac rezervoara i pre zelene zaštitne mreže postoji pravougaoni otvor sa leve strane. Pretpostavljam da je to početak prelivnog creva. Moguće da sam pomeranjem pištolja napred-nazan u jednom trenurku postavio otvor ispred te zaštitne mreže pa je deo benzina izleteo napolje ?
Ima li neko iskustva za ovo, da li treba bešto da preduzimam ?
Već 5 dana auto mi je svako popodne parkiran na Adi na 34-37 stepeni, možda se javilo neko ispararavanje i pritisak ?
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Za većinu Fiata u uputstvu piše da pri točenju goriva nastaviti punjenje do drugog klika.
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Sent from my SM-S926B using Tapatalk
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nije bio prepunjen!
Ja sam ga punio kad je bio crtica izbad rezerve, pa do polovine …. Prvi klik je imao na 700 dinara, znači imao je oko 10 L i ja sam dosuo još manje od 4 L
Ja sam ga punio kad je bio crtica izbad rezerve, pa do polovine …. Prvi klik je imao na 700 dinara, znači imao je oko 10 L i ja sam dosuo još manje od 4 L
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Rodja je skoro menjao to ulivno crevo, puklo je bilo i curilo je gorivo. Na otpadu ga je uzeo i tamo su mu i smontirlai, onaj otpad pre Surcina.... Nesto kao 40e
Lepse je voziti slab auto brzo, nego snazan sporo.
- Kuzmanovic
- Postovi: 15282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Ja sam platio polovno prelivno crevo 20e ili 2000 din, ne secam se tacno. I to mi je covek dao ceo taj sklop sto ide od poklopca rezervoara skroz dole do rezervoara. Kod mene je ispucalo jedno crevo pa je pustalo i osecao se miris benzina u kabini.
Fora sa sipanjem goriva je da se pistolj zarotira u levu stranu za nekih 90 stepeni i da se ne gurne skroz do kraja. To mi je pokazao zaposleni na pumpi i kod mene radi.
Fora sa sipanjem goriva je da se pistolj zarotira u levu stranu za nekih 90 stepeni i da se ne gurne skroz do kraja. To mi je pokazao zaposleni na pumpi i kod mene radi.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nisam siguran da automatski prekid rada pištolja ima veze sa eventualno probušenim crevom.
Sam poneki put, tipa par puta godišnje, pištolj mi je izbacivao na pumpi ali najviše par puta za vreme jednog sipanja, ali tada nisam obraćao pažnju da li curi gorivo.
Još nisam siguran da li je crevo bušno, verovatno ću tek u subotu imati vremena da skinem korubu i pažljivo posmatram gde curi dok polako sipam gorivo.
S obzirom da nije curelo na parkingu posle 10 pređenih km sa pola rezervora, možda crevo i nije bušno, možda se svorio vakkum ili natpritisak, ili sam malo više izvukao pištolj kada sam ga pomerao levo-desno i napred-nazad pokušavajući da pronađem idealan ugao kada pištolj ne izbacuje ...
Sam poneki put, tipa par puta godišnje, pištolj mi je izbacivao na pumpi ali najviše par puta za vreme jednog sipanja, ali tada nisam obraćao pažnju da li curi gorivo.
Još nisam siguran da li je crevo bušno, verovatno ću tek u subotu imati vremena da skinem korubu i pažljivo posmatram gde curi dok polako sipam gorivo.
S obzirom da nije curelo na parkingu posle 10 pređenih km sa pola rezervora, možda crevo i nije bušno, možda se svorio vakkum ili natpritisak, ili sam malo više izvukao pištolj kada sam ga pomerao levo-desno i napred-nazad pokušavajući da pronađem idealan ugao kada pištolj ne izbacuje ...
- Kuzmanovic
- Postovi: 15282
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 01:31
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Nema veze prekid rada pistolja sa busnim crevom vec sa konstrukcijom samog creva tj. krivine koja fakticki blokira protok goriva kroz crevo.
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Što reče jedan kolega u grupi "Sa puntom nikad nije dosadno".
E, pa stvarno nije.
Danas popodne, posle posla, sam skinuo korubu i otišao na drugu pumpu da naspem gorivo da vidim gde eventualno curi (dok je dan).
Pištolj je bukvalno za par sekundi izbacio i smračilo mi se pred očima. Ali onda sam malo izvukao pištolj (pola cm) i okrenuo ga malo levo malo gore (pod uglom od 45 stepeni u odnosu na vertikalu) i počelo da ja teče, a pored točka nikakva bara. Vrlo brzo je napunio za 2.000+ dinara i prekinuo sam. Ispod blatobrana, creva suva k'o barut i nema nikakv miris benzina u kabini. Sada je 3/4 pun rezervoar.
Šta reći, ono što mi sinoć deslo (opisano nekoliko postova niže) nije nikad, mog punta punim otprilike jednom nedeljno već skoro 16 godina i oko 8 godina sam punio 3 službene Z10. Znam za problem sa krivinom creva sa nekoliko foruma i pumpadžije se žale baš za Punta.
Valjda će sve biti u radu u narednom periodu, idemo dalje!
E, pa stvarno nije.
Danas popodne, posle posla, sam skinuo korubu i otišao na drugu pumpu da naspem gorivo da vidim gde eventualno curi (dok je dan).
Pištolj je bukvalno za par sekundi izbacio i smračilo mi se pred očima. Ali onda sam malo izvukao pištolj (pola cm) i okrenuo ga malo levo malo gore (pod uglom od 45 stepeni u odnosu na vertikalu) i počelo da ja teče, a pored točka nikakva bara. Vrlo brzo je napunio za 2.000+ dinara i prekinuo sam. Ispod blatobrana, creva suva k'o barut i nema nikakv miris benzina u kabini. Sada je 3/4 pun rezervoar.
Šta reći, ono što mi sinoć deslo (opisano nekoliko postova niže) nije nikad, mog punta punim otprilike jednom nedeljno već skoro 16 godina i oko 8 godina sam punio 3 službene Z10. Znam za problem sa krivinom creva sa nekoliko foruma i pumpadžije se žale baš za Punta.
Valjda će sve biti u radu u narednom periodu, idemo dalje!
- Saša
- Postovi: 14302
- Pridružio se: 13 Jan 2012, 08:07
- Garaža: Renault Kadjar Equilibre 1.3 TCe 140 i Fiat Punto Classic 1.2 8V LPG Dynamic A/C
- Lokacija: Novi Sad
Re: Z10 / Fiat Punto Classic (opšta tema)
Mene to točenje zeza od prvog dana, moram vrlo polako da sipam benzin inače stalno izbacuje. No pošto vozim na plin i retko točim benzin, ne smeta mi toliko.